PIZZA ?

Jag tycker det skulle hetat glädje dödare istället för pizza !
Mitt riktiga JAG älskar pizza över allt annat, men den där saken som sitter inne i mitt huvud säger åt mig att jag inte får äta sådan fet mat. Det sätter sig på kroppen direkt,. Människan som sitter inne i mitt huvud heter Eulalia, hon är en riktigt elak typ, men det är hon som bestämmer över mig helt och hållet. Det går verkligen inte att förklara, jag skulle vilja gräva mig så långt ner i marken som möjligt, för detta tar stryk på en någon så in i hoppsan. Men Eulalia kan faktist också vara en riktig ängel, hon berömmer mig när jag gjort något bra. Som att hoppa över måltider, motionera, stoppat ner fingrarna i halsen och spytt, när jag tagit tabletter för att kunna gå ner i vikt och även när jag har brustit ihop, då har hon verkligen förklarat hur värdelös jag är.


Kan ni tänka er att en pizza inehåller 1000 kalorier om inte mer?


Kommentarer
Postat av: Pauline♥

inte lätt med anorexia..



den där Eulalia kan dra sig i väggen, du är bra som du är!(:

2010-09-29 @ 00:06:49
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: Twiggy

ATTENTIONWHORE!!

Lilla gumman, du har varken anorexi eller skär dej.

Allt du vill ha är uppmärksamhet, varsågod, du fick min precis!

2010-10-07 @ 00:36:43
URL: http://misstwiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0