Bädda ner mig

Nu ska jag faktist bädda ner mig i min säng.
Jag somnar alltid med ett rakblad på mitt nattduksbord, brukar även bära den runt halsen i en silvrig kedja som jag fick av min farmor när hon dog. När Eulalia skriker på mig, är det enda sättet att få tyst på henne att jag skär mig själv längst nedre delen av ryggraden, för jag når inte längre upp precis. Men det är en sådan skön känsla. Det är enda gången jag får tyst på henne, det är den enda gpngen jag känner glädje i mig själv. För då för stunden är jag mig själv, ingen som bestämmer över mig eller något.


Kommentarer
Postat av: lashnoblom

bara en fråga. är allt de du skriver på bloggen sann.. nog för att de inte är så mkt nu eftersom att bloggen är nystartad och allt.. men du förstår hoppas ja :)

2010-09-29 @ 00:09:32
URL: http://lashnoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0